så jävla modigt

herreguud va tiden går fort. plötsligt svischar den ena veckan efter den andra förbi och sommarlovet närmar sig me full fart. va underbart!
idag va en ganska lugn men bra dag; på so:n kom jonas dotter och berätta om när hon hade blivit misshandlad; så hiimla hemskt!!!!
och så jävla modigt!!
no.n va lugn och engelskan e ju ´kul; fanny och jag jobbar om New York, en underbar stad! på gympan fick jag visa mina femomenala bollkontrollskunskaper och tabba mej så att hela laget förlorade.. jag förstår verkligen att ingen vill ha mig i sitt lag(a) hahh.

å så ere bestämt, we are going on a klassresa! underbart! jag, fanny och catharina drog i gång det hela och nu är de bokat den 9-10 juni på Domarudden. aldrig hört om stället men de verkar mysigt och ligger vid havet=bada. beach '09 starts here! dags att börja.. du vet. =P

puss på er alla
alicia
sommarlov om typ 3 veckor!! omg<3


ser inte heelt dumt ut va!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0