good days are gone...

Idag fick vi reda på de ja jag vet inte om man ska säga efterlängtande men vi har iallafall väntat länge på de här klasserna nu..
Alicia och några til roliga människor kom in i denna omtalade profilklass, själv kom jag i E!! Bara det!!!!!
+ att jag knappt känner nån i denna klass :( har gråtit mig igenom eftermiddan och mer kommer väl...
Aja.. nu ska alicia o jag gå ner till Esplanad och köpa en påse tröst godis.

Puss puss catharina

ja.. klasserna.. de va just de, skakade som en besatt till 11.20 då vi skulle samlas. alla var där kvart över. i ett vitt fult kuvert me mitt namn låg papperna... det översta papperet skyltade om att ja hade kommit in, men de såg jag inte och slängde de ifrån mej. bläddrade igenom alla klasser och trodde nästan att dom missat mej när ja såg att jag kom i 8c. som ja trott, ja kom inte in. men sen såg jag papperet och insåg att 8c var profilklassen. "med skräckblandad förtjusning" som pappa sa...
ja får satsa allt, försöka ta mej igenom några veckor och PROVA, det kan ju inte var mer än fel....
tog inget blodprov idag, får vänta tills torsdag!!

puss&kram
från snyftiga alicia

gamla klassen 6b - älskar er - kommer alltid att göra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0