Dumma småsyskon!

Halloj! Nu var det ett tag sen jag skrev.. har haft så himla fullt att jag faktiskt inte hunnit, men det ska vi nog kunna åtgärda :P

Är det någon som ibland känner för att döda sitt syskon??? Om det bara är jag så kanske jag är onormal men min lillasyster är så OTROLIGT jobbig att det måste få vara tillåtet att tänka denna tanke.
Hon är 11 år! Bara det! Jag är 14 men ändå är jag inte hälften så mycket tonåring som hon! Nu precia fick jag höra saker som Du förstör mitt liv! Jävla Idiot! o Jag hatar dig! Och då kan ni ju undra vad jag hade gjort... Jag bad att få datorn för att göra skolarbete när hon sitter och spelar sims. Då blir hon helt galen!
Asså guuuuud! Det måste vara något fel på den ungen! Annars är det väl mig det är fel på :P


Aja nu ska jag göra en Power Point om Matisse :(
ses
pöss
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0