älskar långhelger<3

helojjj!!
guuud va jag älskar långhelger, ett helt litet mini-lov, för nu är man faktikst ledig hela 5 dagar!! niice=D
i onsdags (känns som en eviighet sen) slutade jag kvart över två medans min kära klass slutade tio i fyra. rätt lyxigt! swischade upp till säl där jag är nu; underbart♥ har inte gjort spec mkt mer än att köpa massa presenter till alla olika människor som fyller år i helgen. ♥ gratttis alla fjortisar♥ kan tyvärr inte avslöja ngn men de e skojjiga saker lovar ja!
imorn kommer fem pers till och det blir fullt ös här, skojj men trångt. bär också iväg på en traktor tur  vilket ska bli kul=) men nu ska jag äta nåt gott,(typ potatisgratäng och lax) och sen ska jag så småningom fortsätta sovaa igen alla förlorade timmar och jobba bort mina mörka ringar under ögonen=P

ha en goodiegoodie helg så hörs vi♥
pussaar från alicia

(inte så bra bild...)                  (copy:ad bild..var tvungen)
här finns jaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0