2 saker.

Länge sen sist nu.. Det kanske är för att det är så fint väder så att sitta inne framför datorn känns som ett straff..                   
Hur som helst har jag nu väldigt mycket att berätta! :)

På Kristhimmelsfärds helgen var jag med en konmpos ut till hennes land och vi hade SUPER mysigt! visligen regande det de flesta dagarna men den sista dagen var det strålande sol så vi badade! kallt men skönt!!
Hoppade studsmatta typ hela den helgen också men ändå har jag inte blivit mkt bättre. Jag kan fortfarande bara göra kn och rump studs :P:P

Sedan gick det nåra dagar och det blev tors.. Klippning. Var inte säker på om jag ens skulle klippa mig utan hade nästan ställt in mig på att bara trimma topparrna som vanligt. Men när jag väl satt där så fick jagg bara för mig att jag skullle klippa lugg och slängde också med några slingor. Blev faktiskt jätte nöjd vilket typ är första gången :P
Om några dar ska jag färga ögonfransarna där också och sen är man redo för sommaren!


 Jag o Misha ser nästan ut som systrar.. Nästan.............

pok <3
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0