sushikväll och final tsm<3

puhh! nu sitter vi äntligen tillsammans efter en toppengod middag med sushi och annans som catharina var faantasktisk(hrmm) duktig på att skära upp. ett under att hon inte skar av sig alla fingrarna....
nu ska vi övervaka let's dance och vi kommer såklart skriva vad vi tycker om de olika sakerna.
kanske kommer det också en film som heter; Vägen till bloggen.
vi får väl se =)

puss&kram
Alicia

Men vägen till tvsoffan var inte lätt.. Jag tror att det tog ca 3,5 timme från skoan.. Först så åkte vi till fältan för att köpa lite spel till mitt ÄNTLIGEN fungerande playstation, Det tog tid.. Är det bara jag som alltid får ångest när jag måste välja?? (puhh) Sen tog det ju lite tid däärifrån. Och sen som om det inte skulle vara nog så ringde min mormor och TVINGADE oss att köpa bananer!! Asså jag menar vem har lust att gå in i en fullproppad affär med tusen väskor och köpa EN påse bananer!! Inte jag ialla fall!
Nu sitter vi äntligen här och ska ha en super mysig kväll..
Uppdatering kmr nog under kvälllen!


Puss! Catharina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0