ootur!

Hej!
Nu är det prick en vecka sedan vi startade denna blogg! Men tiden går ju så fort när man har roligt! :)
(not)

Dagen började med att vi fick oförberett läxförhör på So:n. Och jag menar verkligen inget illa till vår So lärare men hans läxförhör är som ett helt jävla prov! 2 sidor. Jag gissade mig till typ allt, men jag hoppas att mina gissningar hamnade ialla fall nån stans vid det rätt svaret, men jag tror inte det :P
Sen var det No och vi skulle redovisa. Det gick också skit!
På gympan skulle tjejerna få bestämma vad vi skulle göra och jag vet inte vems förslag det var men vi "lekte" Alibaba!!%
Inte så kul...
Sen gick Alicia, jag och Stella hem och imorrn ska vi in till stan och köpa skor.

Ha en bra Fredag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0