När ska livet bli kul igen??

Sitter här och har tråkigt.. som vanligt..
Och när man tittar ut genom fönstret blir man inte precis gladare, snö bajs (hata).
Jag som sett fram emot att använda mina nya skor och att skippa stora vinterjackan. Men istället så har tydligen Gud tänkt att straffa alla oss människor med vinterväder enda till Juni.. eller visst känns det så??
Förra veckan ville jag bo i stan som Alicia, men nu känner jag bara för att åka bort från detta skitlland. Några månader i Thailand skulle man ju inte tacka nej till direkt...

Det enda som skulle kunna göra allt bättre nu är att det skulle vara Fredag i morrn.. Men tyvärr så får vi vänta några långa dar till innan helgen kommer.
Nej, nu måste jag sluta. Eftersom att Gud har straffat människan med läxor..:(


See ya
<3<3<3

Härligt va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0