A perfect day!


Idag vaknade jag kl halv 8! men sen låg jag i sängen enda tiil halv 11... Gud va jag älskar helger!
Sedan åkte jag, Alicia och Stella in till stan för att kolla på skor. Alla tre köpte! Både jag och Alicia köpte svarta och Stella köpte ett par jätte söta rosa, men jag har ju redan ett par rosa :P
Egentligen hade jag velat gå i 100 andra affärer till men Alicias pappa hade bestämt att vi skulle vara hemma 2 för att ta emot lite gäster, så bort sett från stresset var det verkligen en perfekt dag.
Hemma hos Alicia var det super mysigt och vi hoppade runt till alla dåliga melodifestival låtar..HAHA.
Sen gick vi ner till Sture Gallerian och jag hittade en jätte fin väska som jag inte bestämt mig för om jag ska köpa eller inte, men den var verkligen jätte fin.
Efter det åkte Stella och jag hem.. Jag till Lidingö ochh Stella till Hjorthagen.
Alltså när jag blir vuxen ska jag bo mitt inne i smeten precis som Alicia! Lidingö känns sååå långt bort..

I morrn ska vi ut på stan igen men jag vet inte riktigt huur länge Alicia kan vara med. Ska nog ta och ringa henne nu.

Ha det bäst
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0