det händer viisst saker!!

haloojj
tar tillbaka va ja skrev sist; de händer visst saker!!

som idag till exempel. jag, catharina och josefine sprang runt som idioter på stan, in och ut i varenda affär. jag kände väll att ja inte skulle spendera så himla mkt fast ja hittade mängder med fina kläder... ibland måste man bara bestämma sig. så jag är faktiskt nöjd med att jag bara kom hem med två saker, och till vilket pris sen!! två mascaror för 88 kr!!!!!! heelt otroligt. så nu kan jag tipsa om fashion cosmetics i SOUK-gallerian, drottninggatan. massa härligt smink till inga pengar alls. ja menar, en mascara kostar minst 100:- och typ alltid mer. och nu fck jag två till priset av en halv!! amazing! hahaa,
josefine köpte för övrigt en otroligt söt klänning till skolavslutningen på VeroModa. gullig!

puuh, hittade usb-sladden, då kommer lite bilder =D   
                                  
Puss&Kram
Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0