3 juni - såå trött!

vet igentligen inte varför ja e så himla trött, om de e för att de va vääldigt länge sen vi hade senaste lovet, eller om de e för att ja e så less på alla som bara ska klaga på alla jävla saker, och ändå hela tiden åka snålskjuts. ja fattar ingenting, har ingen något samvete eller..??
eller är det de faktum att de är 8 dar - 2 dar (helg) - 2 dar (miniprao) = 4 dar kvar till sommarlovet och att jag idag har haft min sista lektion i sjuan och med min klass..! känns så overkligt att de e sommarlov om en vecka. jag fattar inte hur fort tiden kan gå,, för ja menar .. januari e ju precis lika lång som maj fast maj har gått så sjuukt mycket fortare.. fast maj va rätt lång den me......................................................... puuuhh.

asså allvarligt talat, aj tror att ja går o lägger mej nu, men klockan e ju 20:49... e såå jävla desperat efter sömn. imorn bitti ska ja försöka orka gå upp och gå till skomakaren me mina skor som ja ska ha på skolavslutningen. ja kommer aldrig klara mej =P

å imorn ska vi till GRÖNAN!! alla håller på att tvinga upp mej i frittfall tilt men jag VÄGRAR. ni kan tjata huur länge ni vill, ja ger mej inte. nej, ja håller mej till marken istället ;P

puuss&kram från
tröötta alicia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0