Sommarfeeling

Hej där i värmen!
Visst är det UNDERBART att det äntligen är sommar! Blir helt glad i hela kroppen.
De första 2 veckorna på sommarlovet spenderade jag på kollo. Ni kanske tycker att det låter hur tråkigt som helst men jag kan säga att det var några av de bästa veckorna i mitt liv. Det var ju alltså inget sånt där vanligt kollo som i jönsson ligan utan med teater inriktning så i slutet spelade vi upp en pjäs. Jag spelade Mia Bonnier. En överklass tjej, värsta dröm rollen.
När man är med samma människor i 2 veckor så blir man ju kompis med nästan alla och det kändes som en enda stor familj. Man kunde verkligen vara sig själv.
Kändes jätte jobbigt när det var över och vi satt på bussen hem. Jag grät nästan hela resan.

Igår var jag och mamma på allsång med 20.000 till. puh. Det var trångt!
Men på nåt makalöst sätt så lyckades vi få ganska bra sittplatser ochj även fast vi inte blev filmade så såg vi allting väldigt bra. Att Johan Palm skulle komma visste varken mamma eller jag och jag kan inte säga att jag blev särskilt glad när jag fick höra det. Men det var bara att hålla för öronen och blunda ett tag och så var det över..


Nu ska snart pappa, jag och Tassa (min hund) ut till landet.
Hoppas vi kan bada på vägen för jag håller på att dö fastän jag bara har en tunn klänning på mig.

Ha det bra tills nästa gång
Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0