Alldeles ensam i denna stora värld..

nej då, så ensam är jag inte. Men det känns så när man varit borta i två veckor och aldrig haft tråkigt. Alltif´d haft någon att vara med och alltid haft något inplanerat. Saknar kollot hur mycket som helst! nu hoppas jag bara att jag kan åka nästa sommar på både konfa och teater. Men jag tror nog att det ska funka :)
För några dar sen träffade jag Z igen. Det var jätte mysigt. Vi åt glass och badade i typ en halvtimme. Kallt fast kul.

Idag har jag knappt gjort nånting, putsat lite fönster..(sommarjobbet i år) längtar tills man kan börja jobba på riktigt, och sen har jag typ bara inte gjort nåntng. skönt men bååååring!
nu ska jag gå och testa vår spikmatta ihopp om att snart ha ett roligare liv.



ser inte så jätte härligt ut :/

//C

Kommentarer
Postat av: josse <3

vem kan Z vara! :D <3

2009-10-01 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0