Yesterday, All my troubles semed soo far away...

Hallow!
Skola igen (snark).. Vrf måste skolan finnas?? Joo, jag vet för att vi ska kunna lära oss och tjäna mkt som vuxna och få ett fint hus och för att våra barn ska kunna bli framgångsrika..Men hallå! vem orkar tänka på sånt nu??

Igår var lovet fortfarande där och jag tillbringade den största delen av det på mitt landställe.
Alla andra dagar förutom igår har varit ganske händelsefattiga.. Varit med lite kompisar och så men annars ingenting. Eller vi byggde en fågelholk om det nu räknas som nåt kul :S
Igår i allafall träffade jag min kompis Amanda och vi började med att klättra upp i ett träd för att tala om allt som hänt sen sist. Sen åkte vi in till stan och hem till henne! Vi hade jätte kul och gjorde både det ena och det andra :P bla fixade vi en blogg till henne som blev super fiiiiiin.

Men som sagt. Ingenting varar förevigt. (Förutom skolan då som känns som att den alrig ska ta slut) och I'm back on track again. hahha.
Nämen jag hoppas att ni har haft ett nästan lika bra lov som jag och att ni inte dör..
För snart är det sommarlov!! Eller om exakt 39 skoldagar så HÅLL UT!

Puss o Kram
<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0