Dag på stan!

Halloj!
Var i stan idag med Emma och shoppade! Så himla mysigt!
Sen var det ju också så att det nu ÄNTLIGEN blivit vår. Törs nästan säga sommar!!
Idag när jag tittade på terometern visade den hela 24 grader!! I gassande sol iochförsäg men gick ändå i utan jacka och med solglasögon och det kändes toppen!!

Är det bara jag som trots att det är jätte kul blir HELT(!!) slut efter en dag på stan..
Asså när jag kommer hem vill jag nästan bara gå och lägga mig.. Vet inte om det är för att jag har dåliga skor eller för att jag är en orkeslös människa??
Men trots att man är lite trött blir man alltid glad av att inhandla lite grejer :D Idag köpte jag en lila tunika, ett par örhängen, och tre armband. Känner mig super nöjd!
Mamma säger alltid att man kanske inte behöver köpa nåt varje gång man är på stan och trots att jag nog tycker lika dant kommer jag alltid hem med en påse i handen.. Detta påminner mig om en film jag såg förra helgen, En Shoppaholics Bekännelser, verkligen jätte bra!! Men jag tror att hon i filmen är lite värre än mig iallafall :P

I morrn har jag ingenting planerat vilket känns ganska skönt.. Man kanske skulle sluta planera helt och bara göra det som föll en in just den dagen.. Men samtidgt är det väl en härlig att få längta lite!

Ses snart!
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0