tänndalen in my heart

haloojj!
nu är jag tillbaka från 4 dagar me sol och UNDERBAR skidåkning<3 det bästa är ändå att det bara har gått en enda dag av påsklovet och att de e huuur lång tid kvar som helst!
fast om en vecka är det klart och då kommer jag att klaga på att lovet har gått för fort.... Suck!

har ju som sagt varit i Tänndalen för att glassa runt och det var heeelt underbart! var typ 9:de gången jag var där så visst finns det minnen. det var där t ex som ja lärde mig åka skidor=) älskar allt där och jag lovar att komma tillbaka!
tänndalen in my heart<3

Catharina skrev ju för några dagar sen att det var dåligt att alla sökte in och ändrade åsikt. jag kan hålla med, absolut. men jag tycker också att det är ganska viktigt att man får söka UTAN massa skiit. ni undrar ju säkert hur jag resonerar när jag sitter och skriver det här samtidigt som jag för 2 veckor sedan satt och skrev massa skit om profilklasserna.. jag vet inte riktigt och det känns som att allt bara snurrar runt i mitt huvud. jag säger som ja har sagt 1000 gånger; hade aldrig detta förslaget kommit upp, hade det aldrig blivit ett problem.
jag blev ju mer och mer osäker på hur man skulle göra va det gällde profilklasser så jag kom på att det är lättare att ångra sig ur profilklasserna än in.

solen skiner, det är lov och jag ska försöka glömma, bara för idag, alla j*vla problem i värden, alla jobbiga och onödiga saker och bara vara här. gå och köpa en glass ska jag också<3



puss&kram
Alicia

ps. Har ni sett att man kan vinna en glassbox full me glass!? jag vill ha!!!!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0