Solnedgång och tystnad

Nu sitter jag i Säl och det är knäpp tyst runt mig<3 Solen håller på att gå ner, det är nästan sommarvarmt ute och det känns så bra att bara vara.
Idag är det Långfredagen, men vi har tagit det allt annat än lugnt=P Har sprungit upp och ner i hagen som finns här och eldat upp massa pinnar. Faktiskt ganska kul ;)

jag önskar att det skulle kunna vara lov förevigt. att man inte behövde komma tillbaka till skolan, inte behövde ta på sig en massa ansvar, fatta en massa beslut. utan bara leva här och nu, fullständigt skita i vad som kommer imorgon. tänk att kunna vakna på morgonen och ställa sig frågan "Undra vad jag ska göra idag..?" Vilken otrolig frihet. inte veta att nu måste jag göra det eller fixa det och nu har vi läxa tills imorgon och... Just leave it and be here. tänk om....

vill iallafall säga att ni ska ha en TOPPENBRA PÅSK!! Och glöm inte att njuta av ledigheten, för sen är det typ 56 dagar kvar till SOMMARLOVET!

Tror serriöst att jag ska hoppa av skolan... Kan man det??

For the world you are somebody, but for somebody you are the world<3

Ha en toppenpåsk
Love<3
Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0