Jag älskar bröllop och unika människor

Hey there!
Idag är jag hemma eftersom gårdagen blev sen..
Det var nämligen så att min morbror gifte sig igår på södrateatern och efteråt var det middag och dans :)
Jag älskar bröllop och unika människor, och hur bra kan det inte bli när man kombinerar dem!!?
Först gick vi upp på södra teaterns balkong på Mosebacke. Och vilken utsikt! Man såg hela stockholm kändes det som och havet var så blått, så blått!
Det var en borglig vigsel vilket innebär utan kyrka och präst så det var en vigselförättare som vigde dem om man säger så. Aja.. i allafall så satte vi oss där på balkongen i korgstolar och min morbrors kompis började spela den där sången   I say a little pray for you som de sen kom ingåendes till. Bruden hade på sig en grön klänninng med gröna gympaskor och min morbror hade en lila kostym med likadana gröna gympa skor! det var så fint!
Sen blev det 3 rätters middag och dans.

neepp nu MÅSTE jag plugga!!
Ha de bra!
catharina


                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0