Fashionista

GOD DAG!
Idag har jag o Emma varit tsm och gjort massor me saker..
Tex så såg vi på Camp Rock (HAHA) Hur fånigt det än låter så älskar jag såna filmer, musikaler alltså, och jag har sjungit på en sång från filmen hela dan.. Jobbigt för Emma!!

Sen gick vi och åt lunch på den japanska Resturangen som öppnat nedanför oss. Jag tog Stekt fisk med teriakisås och Emma WOOKADE nudlar MUMS!!
Nu på eftermiddan har vi haft lite photoshoots och tagit massa bilder utomhus i sommarvärmen HÄRLIGT!

Det är inte meningen att Alicia och jag ska ha en konversation genom den här bloggen men måste bara säga att det kul att du är Hemma och att om du verkligen vill komma in i profilklassen så stöttar jag dig till 110%!!

Saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0