Beatles o Beslut

Igår hade vi Beatles konsert i Gångsätra aula och jag sjöng Come Together solo. Det var jätte kul! Lite nervöst såklart men märker ÄNTLIGEN att jag börjar få scenn vana!! (TJIHOO)
Alicia skulle egentligen oxå varit med och sjungit men hon stack till Tänndalen för att ha det skönt och åka skidor.. Men som tur var så gickk det ju bra ialla fall..
Nästa konsert vi ska ha är i April så snart är det dags igen (Spännade).
Om vi ska prata om vad som hänt idag har jag tyvärr inget kul att komma med.. 1:a April är det ju såklart men jag har varit dålig på att komma på några skämt. Lurade pappa att hela badrummet var fullt med myror (HAHA) men annars har det varit ganska lugnt på den fronten. Min Lilla systers lärare däremot körde på hårt och lurade hela 4:an att det skulle jogga tillbaks från kyrkan där de hade varit på morgonen. Detta resulterade i att Angelica hade skavsår på båda hälarna (!) och har gnällt om detta hela kvällen... Så jag önskar verkligen inte hennes lärare en särskild trevilg kväll.....

Idag var det sista dagen att lämna in ansökningslapparna till Profilklassen och i min klass (BARA) var det typ 15 st (!!!!!!!) som sökte in. Vill bara säga att jag tycket att det är j*vligt dåligt av er som bara sökte in för nån kompis sökte in eller fför att vi ändå ska splittras. Och vissa som var jätte emot det först tycker nu att detta är en SUPER idé och gav med glädje läraren lappen i dag eller igår. Visst får man ändra sig men gå inte runt och säg massa saker om dem som ska börja i den här klassen och håll inte på att protestera och gå till rektorn och tidningar etc för att senare helt ändra åsikt!
WATCH YOUR MOUTHS!
nu får vi reda på de nya klasserna om 2 veckor (!) och jag bävar för det värsta.

//Catharina

Kommentarer
Postat av: klara

heeey, vilken fin blogg ni har tjejer! (: <3<3

2009-04-01 @ 22:10:41
URL: http://klarasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0